Lina is very sad :'(

Hellu bloggen!
Idag är jag väldigt ledsen för att jag har sett på Facebook att Justin Bieber var i Norge (Oslo) igår, då jag inte var där, tyvärr. Jag såg nu bilder från Norge då jag blev riktigt ledsen. Fy fan :'(
Hoppas bara att han kommet till Sverige någon gång annars kommer jag stor lipa… :'(
Är ni ett Justin Bieber fan och vill se honom men såg inte honom i Norge? Eller om ni kanske har varit där.
Om det är någon som är ett Justin bieber fan och följer mig och inte har varit i Norge då kanske ni förstår hur ledsen jag är… :(
Kramar från en ledsen Lina <3
(här kommer en bild som jag tog från en Justin Bieber sida på Facebook)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0